Puppisarna

  

Nu är de äntligen här!!! 30 maj kom de två små änglarna till livet..och nu blir det bara en ändlös väntan till den dagen då en av dem flyttar hem till oss!!

Idag var vi och hälsade på dem...mamman kom rusande i vild fart och mötte oss vid dörren..stolt  och glad...genast släppte hon in oss och ledde oss till kojan. Stolt som en örn visade hon upp sina små...

Jag vart superförvånad att hon så gärna släppte in oss...det hade aldrig någon av mina tikar gjort så tidigt. Hon visade upp valparna och lämnade sedan oss en stund med dem...jag fick till och med pilla på de små utan att hon blev ett dugg irriterad...hon var bara tokstolt och nöjd!!!

Tänk snart har vi en av dem här hemma...LYCKA!

Och på bara tre dagar har de lärt sig att hacka dator... se bloggen här:
http://galnatanten.blogg.se/knytetsbetraktelser/ eller så finns länk här vid sidan under Knytet...

Kommentarer
Postat av: Trollmor

Grattis!!!

Förstår om väntan blir lång men den som väntar på något, så kärleksfullt...(det är säkert inte för att jag har hundnamn som jag nu glädjes med er..vov vov)

Kraaam!

Trollemor

2009-05-05 @ 10:32:58
Postat av: K

Hehe, hoppas hundarna har bättre koll än blivande matte - det ska nog vara 30 april???

STORT GRATTIS till underverken :-)

2009-05-07 @ 15:10:41
Postat av: Ja, 30 april menar jag ju...såklart

2009-05-07 @ 16:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback