Saker....

...som jag vill ha. Ja, förutom fred på jorden då....(fast det vill väl alla?).

1) Ny säng - funderar på två 120 breda istället för två 90 (har ju upptäckt hur skönt det är att kunna få sträcka ut ordentligt nu när mannen har sovit i soffan ganska ofta)
2) Ny diskmaskin
3) Min nya valp - jag vet jag ska få den men jag vill NU! - längtar så...
4) Ben/ansikte utan hår - för er som inte fattar läs under kategorin Barbie så fattar ni
5) Mitt företag - det är faktiskt dags nu!!!
6) Ny bil - inte för att jag inte fortfarande är kär i Steve men en till bil då...BMW 3 serien, herrgård, 4-hjulsdrift, mmmm (mest för hundens skull så klart)
7) Landet för oss själva i sommar
8) Dyksemester med hajar och delfiner
9) En dag med vargar
10) ...mmmm...vet inte...var det allt?

Det var väl inte så mycket...kan man få det kanske? Hallååå anden i flaskan kom hit...så kan jag välja 3 i alla fall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback