Helg...

Nu äntligen har det varit helg...och en nästan perfekt sådan också.

Lördag städning och sedan en helrenovering av mig själv (barbie var nöjd)...och bara vila ingen stress eller tider att passa...bara göra det jag ville när jag ville...

Söndag en underbart härlig promenad med K och killarna. Vi åkte ut till Gärdet och gick i 4 timmar i solen och gnistarande snö runt djurgården...tänkte att om man skulle köpa hus där...mitt i smeten och naturen...lite taskig t-bane förbindelse och inte så många affärer runt om men naturen är ju härlig och nära...bara inte för mycket i smeten för då har man ju allt folk också...och det vill man ju inte...

Kunde inte låta bli att kolla på försäljningsobjekt när jag kom hem och det fanns ett townhouse mitt på östermalm till salu (inte så nära naturen) men med egen innergård...4 våningar med hiss endast 35 000 000 kr...fast skulle man bo i det så skulle man väl aldrig få se Håkan (yngsta katten som är lite skygg).

Jaja, nu har jag ju inte 35 000 000 kr - ännu - men undrar om det inte får bli någonannanstans jag flyttar OM jag flyttar. Men det är alltid kul att drömma :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback