2 veckor senare

Nu har liten installerat sig och det går fortfarande nästan alldeles för bra!

Säger till när hon behöver ut fast det är inte alltid vi hinner....och är lugn och trygg med alla ljud som stan bjuder på. Det enda hon inte riktigt gillar är faktiskt hundar som skäller...då sticker hon - fort!

På landet stormtrivs hon och vi har börjat provbada...ska se om hon inte simmar vid sommarens slut.

Hon följer med husse till jobbet och det funkar utmärkt. I bilen är hon trygg och faktiskt så klarar hon att vara själv ett tag i den...lägger sig bara och sover.

Har provat lämna henne en stund hemma också...7 min utan problem...två pip när jag går och när jag kommer tillbaka så ligger hon lugnt på hallmattan. Men hon vill gärna med mig så fort jag går mot ytterdörren...ska träna lite mer där...

Ja, jag vet...är som värsta nyblivna barnmamman men just nu går 100% av min tid åt till att visa lilla vackra fina världen och hur vi beter oss i den...om någon vecka till kanske jag kan få tillbaka en smula av min tid också...då kommer andra inlägg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback