Fler favvisar

Nu - äntligen så har två till av mina favvisar äntligen hittat till bloggens rike. Det tycker jag är super speciellt eftersom de inte bor kvar här i stan längre...för då kan man följa dem i alla fall och se vad som händer :-)

Kolla in moppens (som jag har kallat honom här i bloggen vid tidigare inlägg) härliga blogg:
http://ossy.blogg.se och hans mattes som finns länkad på hans sida och även här på min alldeles snart :-)

För det är ju verkligen så med bloggande att på något sätt så kan man hålla kontakt och få reda på vad som händer i ens vänners huvuden. Sånt som man kanske annars aldrig skulle få veta. Se vardagen hos dem även om man kanske inte hörs så ofta längre...

Så fram för fler bloggande vänner!

Kommentarer
Postat av: Moppens matte :D

Åhhh, va gulligt skrivet :) Måste komma snart till Stockholm och hälsa på. Det var ju evigheter sedan sist! KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback