Fast nu....

...nu har jag faktiskt tröttnat lite...på dessa eviga telefonförsäljare.Jag har faktiskt hållt ganska god minoch varit trevlig mot dem men nu orkar jag faktiskt inte längre.

"Just du är utvald..." säger de eller som sist ett elbolag som ville att jag skulle byta...innan han sätter igång (direkt efter det att han sagt var han ringer ifrån) så säger jag "Men att om du vill att jag skall byta bolag nu så vill inte jag det". Direkt frågar han varför och jag svarar "för att jag är nöjd och vill inte byta nu"

Men han ger sig inte..."vad är det du är nöjd med?" jag svarar lite irriterat "allt" sedan kommer det absurda (tycker jag i alla fall) "men vi har ju samma el och är billigare"

HUR kan han veta det ...när han inte vet vilket bolag jag har eller vad för avtal???!!! För jag vet sen tidigare samtal att de alltid frågar och när jag svarar vilket bolag jag har så vill de att jag skall gå och hämta en faktura så jag kan ge dem svar på vilka priser jag har...dessutom så brukar de låta förvånade när jag inte vet priserna i huvudet!!! Hur många av er vet vilket kwh pris ni betalar?

Så nu VÄLDIGT bestämt svarar jag "Ja, fast JAG VILL INTE BYTA NU" vad är det som är så svårt att förstå? Istället för att jag skall bli irriterad och de också hade det väl varit bättre att säga OK redan i början och ringt någon annan som kanske vill byta...

Det räcker nu! LYSSNA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback