Ibland så...

...eller ganska ofta så kan man känna sig som dålig. Dålig matte, dålig flickvän, dålig bloggare eller mest bara dålig på allt.

Mina nu ganska många veckor med liten har gjort att jag ofta känner mig som dålig matte. Ena dagen så underskattar jag vad hon klarar och behöver och den andra överskattar jag det. Det hela hänger ihop med att jag såklart tänker alldeles för mycket istället för att bara titta på henne och känna in och veta.

Det hänger också ihop med de dagar jag är trött och inte riktigt orkar på samma sätt - de dagarna slår jag på mig själv för att jag inte gör bättre; tränar mer; gör roligare promenader eller bara är roligare helt enkelt.

Men största delen av tiden så har vi det helt underbart vi två. Hon är en så livsglad liten ängel att det räcker med att bara titta på henne så får man skratta och bli glad.

Hon utvecklas snabbt den lilla och har snart tappat alla sina tänder. Kommit in i första spökåldern och vuxit sig mer än dubbelt så stor.

Min underbara lilla ängel!!!


Kommentarer
Postat av: H. Persson

Du kan väl sätta in lite bilder på din fina hund. Jag vill ju se hur hon se ut. Jag har ju den stolta pappan hemma =)

2009-09-10 @ 12:07:18
Postat av: Trollmor

I de djupa skogarna är tideräkningen en annan, så någons födelsedag ligger ännu kvar.Det får henne att minnas,visan: När trollmor har lagt de elva små trollen och knutit fast dem i svansen,då sjunger hon mjukt för de elva små trollen den vackraste visan hon kan sen, o aj aj aj aj buff...o aj aj aj aj buff.............buff buff o aj aj aj aj buff

2009-12-25 @ 02:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback