Nu var det dags...

Måste erkänna att jag inte är lagomt nervös inför tattueringen idag. Även om allt verkar vara helt rätt!!

Jag har ju funderat på det ända sedan jag var 18 alltså i 24 år och nu skall det ske...gulp!

Varför det inte blivit av innan är för att jag letat motiv och placering i alla dessa år. Det måste vara helt rätt!!! Hatar tattueringar som bara är för att och som inte betyder något (som en sol på armen tex som alla tjejer skulle ha i slutet på 90-talet). Då är det snyggare med ett mönster på ryggen eller runt armen ...då blir det ju mer som ett smycke.

Nåväl motivet har har kommit naturligt nu - Jaz tassavtryck, hans namn och lite snirkel. Placeringen blev också naturlig - på höften där hundars tassar landar när de hoppar....

Så nu skall det bli av idag....precis på dagen då Jaz fyller 1 änglaår...hur rätt kan det bli???

Dessutom har jag ny mobil - det är kul!

Och ni kolla in denna bloggen...super...Egon...en av mina fyrfota vänner!!!!

http://prickigahunden.blogdog.se/

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback