Läskiga stan...

Fy, vad jag har blivit knasig. Det blir jobbigare och jobbigare att åka in till stan tycker jag. Får panik av alla människor som är där och överallt..på tunnelbanan...affärer...gatorna. Det är riktigt påfrestande...jag nästan drar mig för att vara där.

Går omvägar på små bakgator och promenerar hellre i ösregn in till stan för att slippa tunnelbanan. Får anstränga mig för att inte resa mig upp och byta vagn om den vagn jag sitter i är för befolkad.

Undrar om det är för att jag senaste åren i princip bara rört mig i mitt närområde. Har haft 5-10 minuters promenadväg till jobbet har allt jag behöver inom räckhåll (promenadsavstånd).

Jag känner mer och mer att jag skulle kunna isolera mig i en liten by någonstans....

Det börjar bli riktigt läskigt att röra sig i stan och bland mycke människor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback