Dålig rökdag

Det hade jag igår. Kanske berodde det på att jag var så trött och tagen av mardrömmen eller så har jag kommit in i första svackan.

Jag som har tyckt att det gått så bra och inte varit svårt alls. Hade tänkt att dra ner till 4 st men landade på 6...fast med tanke på att jag säkert rökt 25 igår om det hade varit som vanligt kanske jag inte skall slå på mig själv i alla fall...

Men jag gav in och tänkte att va tusiken....

Kände genast att ett par av dem bara var den där vanan och inte njutningen. Tappade lite motivation också...det händer ju inget...men det är väl svårt att få saker att hända när man redan dragit ner med 15 st...det är ju stort...men då att bara ta bort 1 till blir så fjuttigt....men egentligen är nog det större...

Fast idag har jag mycket att göra så idag skall jag nog kunna klara ta ner till 4 eller 5 i alla fall...vi får väl se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback