Bantningsmedel...

Nu är det dags igen! Semestern är slut och alla måste bli smala igen....gymmen annonserar ut för fullt och likaså bantningsmedlen...ny metod...4 kg på en vecka...

För är man smal är man snygg....det går på automatik på något sätt. Har själv aldrig riktigt förstått hur man ska titta och tänka då...får inte riktigt till den bilden. För mig kan en smal människa vara riktigt ful och en tjock jättefin. Fattar inte riktigt grejen vad vikten har med det att göra.

Mannen tänker lite så fast inte om tjock eller smal. Utan om det syns att man har färgat håret, fönat och fixat, snygga naglar eller målat sig - ja, helt enket fixat sig på något sätt. Då är man fin för då har man ansträngt sig och då bryr man sig om hur man ser ut. Sen spelar det ingen roll riktigt vad man har gjort bara det att man tar hand om sig och att man bryr sig om sig själv.

Fattar inte riktigt det tänket heller...fast fattar det lite mer än tjock och smal tänket.

Jaja, det som jag tycker är så fantastiskt med bantningspillren/metoderna är att de alla kommer med den finstilta texten. "fungerar tillsammans med ökad motion och rätt kost"

Nähä! Fast jag kan nog gå ner i vikt utan de där pillrena om jag börjar motionera och äta rätt.....

Är vi så desperata efter att vara tanor så att vi går på såna saker och betalar dyra pengar för ingenting????!!!

Sjukt tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback