Nån måtta får det vara!!!!

Nu fick jag anledning att skälla igen på en av mina grupper som alltid får sig en skopa...men faktiskt!!!!

Barnfamiljer!!!!

Igår när jag var och handlade middag...visste inte riktigt vad jag skulle handla utan strosade runt och letade inspiration. Stannar vid en hylla och plockar i lite olika saker som fanns där...läste på innehållsförteckningen och grejade....

Då plötsligt så säger det "bang" och jag känner hur ont det gör i min högra vad och hälsena...en mamma hade kört rakt in i mig med barnvagnen. jag tar ett steg åt sidan och det visade sig att hon skulle fram till de varor jag stod och tittade på...

Är det så man gör?!!!! Bara kör på någon som står där för att få komma fram??!! OCH jag stod stilla...länge...det var inte så att jag gick framför henne och tvärstannade eller så...

Inte ett ord till ursäkt utan bara en sur min från mamman.

Jag orkade inte utan bara gick därifrån och ställde mig vid en annan hylla med andra varor och väntar på att hon skall bli kalr så att jag kan gå tillbaka och titta. Då kommer hon igen och BANG kör rakt in i mig igen för att komma fram!!!!!

Vad är detta????!!!!!

Jag skall ta mig tusan köpa en barnvagn och meja tillbaka...för det får man tydligen!!!! Eller lära min hund att äta upp era små skrikande knyten!!!!

FY ER FY!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback