Pust och hitech i skogen

OK, min kära U som har stor erfarenhet m hur mjölkstockning kan kännas skrämde mig igår. Hon ringde och sa...fast kan du vara gravid? Panik kände jag! Sprang genast förbi apoteket och köpte test...

Så nu i morse så skulle jag ju kolla...det var jag inte :-). Fast om man nu skall använda morgonurinen för att få ett säkrare testresultat - varför gör de förpackningarna inbrottssäkra då?

Där står man kissnödig så det är omöjligt..och försöker få upp en förpackning. Inte är man bara kissnödig utan man är trött också...inte hunnit dricka kaffe...så tålamodet är nere på noll!!!! Sen får man inte upp eländet!

Det blev så att jag till slut fick ta kökskniven och hacka mig in...medan jag nästan kissade på mig. Det är inte snällt!

Fast nu är allt bra igen! Jag sitter på landet...har skaffat mobilt bredband...en kopp kaffe...inte gravid...fåglarna sjunger...och det är varmt och soligt ute.

Senare idag dyker B och L upp och skall vara här hos oss under helgen....

Jag har köpt massa frön som jag skall sätta: sallad, olika kryddor, majs och squash...får se vad de tycker om att bo här ute...

Ha det så skönt inne i stan med alla flak av studenter och maratonlöpare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback