Nätterna äter upp mig

Sorry folks, nu blir det ett till depp inlägg här. På nätterna just när jag skall somna kommer det. Tankarna som mal ner mig. Även om jag haft en bra dag och kväll så tar de ångestladdade tankarna över mig på natten. Jag ligger och jobbar intensivt med att släppa dem och omprogrammera mig. Men det tar timmar av min sömn och när en släpper kommer en annan.

Det är så skumt för som iförrgår natt så var jag lugn och harmonisk...hade renat mig och kände en värme och glädje i kroppen...slöt ögonen och skulle just nicka till...då kom de.

I natt förstår jag det bättre eftersom hela jag var i obalans...mannen fick sig en oförtjänt skopa så snart han kom hem. Inte för att han gjorde något men bara för att jag kunde...nattens tankar låg kvar i kroppen på mig och i ren frustration var jag bara tvungen att slå till - det är väldigt olikt mig.

Det är inte roligt att vara i min kropp just nu...ännu mer frustrerande måste det vara för min omgivning som jag hela tiden anklagar och överöser med bittra kommentarer. Jag vill inte det men det går inte att hejda. Jag vet inte riktigt vad det är för monster som jag har släppt lös inom mig....

Måste försöka bli fri från det...hitta kärnan och hitta en väg att försonas med den. Antingen bryta mina egna beteendemönster eller om inte det går lära mig att acceptera och leva med att det är så....

Längtar faktiskt lite efter att vara Barbie på heltid...bara yta...inget annat räknas....vad härligt att bara bry sig om det....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback