Jag har shoppat

..på postorder!!!! Mina tidigare minnen från tonåren när man satt samlade i köket, mor, jag och syster, bläddrade i kataloger och valde kläder. Med iver rev man upp paketet somtog flera veckor att anlända och sedan byttes ivern till besvikelse. Ingenting såg ut som man tänkt sig...färg, material eller så satt inte kläderna alls som man hade sett i sitt inre...mer än hälften åkte tillbaka...

Men trots detta minne så tänkte jag att nej, jag orkar inte springa på stan och leta...jag kollar vad som finns på nätet...sen beställde jag...tre dagar senare kommer paketet och inte en pinal fick jag skicka tillbaka. Chockad över detta fenomen så är det inte utan att jag nog handlar så fler gånger.

Tydligen har jag fått en bättre insikt om vad som passar på min kropp och hur olika material ser ut....

Spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback