Mörker

I år är första året som jag verkligen känner av mörkret...har inte nämnvärt påverkats av det tidigare. Fast nu känns det tungt...normalt så brukar jag denna årstid tycka att det är rätt härligt med alla glittrande slingor och juldekorationer som åker upp i alla fönster...i år ser jag bara mörker...inte ens gatlyktorna lyser ju upp...

Ska man ta av sig solglasögona nu?

Vet inte om det är allt färre som lyser upp sina fönster eller om det bara är jag som inte ser det...

Visst det är advent (väntan på jul) och jag går och väntar mest hela dagarna men inte på jul utan på de där samtalen som skall göra att sista bitarna faller på plats...att drömmen blir verklighet.

Vet inte om mörkret kan bero på det eller att jag inte är ute nu som förr (minst 5-6 timmar om dan) nu blir det bara kanske 2 timmar ute i friska luften...men då är det mörkt!

Kan vi inte få lite snö i alla fall....

Kommentarer
Postat av: Trlm.

Har "kanske ingen klokare" kommentar till något just nu he he...(fast visst skulle det vara mysigt att göra en ängel i snön:)-

Nu...

Bara en önskan...!

Få tala om att jag tänker ofta på dig med kärlek i mitt modershjärta och att du där är...!

...Alltid har varit...! Precis.. (men ändå med eget sådant)... din "syster yster..."

Ett brinnande ljus som inte ens behöver ett "mörker för att synas"! Ha en bra dag!

Kram Trollemor

Ps.Trollet ska vara hos mig i jul...

När...!? Får jag träffa er alla tillsammans!?

"Fast den som väntar på något gott..."!!!!

Ds.

2008-12-11 @ 10:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback