Saker man kan...

..göra när man inte röker...

Det börjar bli svårt att hitta dessa saker. Jag menar alla dessa 10 minutrar man har över - 10 minuter innan man måste gå - ingen idé att sätta igång något som behöver göras för det tar mer än 10 minuter. Vad gör man? Normalt så skulle jag ju röka bort den stunden...men nu???!!!

Vad gör alla icke rökare med alla sina extra 10 minuter???

För er som är i samma sits som mig så kommer här en lista på olika saker:

1) göra såren i ansiktet fler, djupare och större (detta uppskattar inte barbie)
2) måla ett femte varv nagellack
3) gå en sjunde kort promenad
4) plocka ur ett skåp och ställa tillbaka
5) byta kläder fyra gånger
6) förstöra och fixa frillan på nytt
7) titta igenom hela adressboken i mobilen
8) göra rent kattlådan en gång till
9) räkna alla eluttag som finns i hemmet

Jag vet inte! Det är jättesvårt att förklara dessa minutrar för de som inte röker men alla ni som gör det vet precis vad jag menar...

Fyll gärna på min lista för jag börjar få slut på saker att fylla dessa stunder med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback