Lilla älskade vän

Det har börjat suga i tarmen om ny hund igen....men de är svårt...det är Jaz jag vill ha precis som han var...då exakt som då...ingenting annat...inte en valp med hans själ som kanske blir som han...utan just han som han var!!!

HAr suttit och letat efter kullsyskon som eventuellt gått i avel men bara hittat avelshannar som har samma pappa...samma gener i alla fall...

Satt och tittade igenom hens mentaltest precis nu vilken sann bild det ger över honom - då tredje bästa resultat i sverige. Lek testet - håller emot men drar inte (S! känner du igen det...precis som på bilden där du inte ännu är ett år gammal har dragkamp m stora farbror Jaz han håller emot men drar inte tillbaka..)

Liten vän så älskad och så saknad!!! Tänk om jag bara hade kunnat få ge dig mer!!!

Till och med min mamma charmade du - hon som till och med är rädd för dvärgpudelvalpar! Men ingen annan hund är välkommen hem till henne. Inte ens en ny valp...bara du!

Underbara du!

Vad du är saknad! (även om jag ser dig som spökhund ganska ofta så saknar jag dig som riktig hund....)

Så förfäligt tomt utan dig! Vem skall någonsin kunna fylla dina spår?

Älskade lilla vän...du gav så stort till alla...men fick du tillräckligt tillbaka???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback