Barbievecka

Tjohoo!!! -  ropar Barbie i mitt huvud - äntligen har du lärt dig vad livet går ut på!!!! Yta, yta, yta och endast yta!!! Kanske lite materiell lycka också men mest yta...

Denna vecka har varit en riktig Barbievecka...och hon är lycklig nu!

Måndag - fixa naglar + ännu mer nya kläder
Tisdag - klippa och färga håret (i de nya kläderna)
Onsdag - skavsår tvingade mig till inköp av ett par rosa träskor i lack
Torsdag - fika och beställning av nya solglasögon + nya vanliga
Fredag - ska väl kanske måla tånaglarna idag då....

Men idag blir det i alla fall landet - det har jag bestämt - Barbie är inte lika nöjd över det eftersom vi där gräver i jorden, rensar ogräs och går omkring med skabbiga kläder...men dä blir jag lycklig....

Ha en god första maj alla ni som firar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback