Vänner...

...vad skulle man göra utan dem? Speciellt nu när allt bara känns trögt och bläigt! Sitter fast i något äckligt slem! Känner mig jagad av alla som hela tiden behöver att jag är stor och stark och fixar deras liv eller andra saker. Men vart tar de vägen när jag behöver ha kul eller bli sedd? De kommer bara när de behöver något....

Men när jag är i behov att bara få luta mig tillbaka och inte ens plocka upp sockorna efter mig då? Någon som plockar ihop och upp efter mig utan att klaga över det? Det är tydligen inte för mig.... När jag behöver någon som tar tag i rodret och driver saker framåt....så jag slipper bli den som styr och tjatar...så att jag bara kan följa med....

Gnäll igen men ack så är det just nu och ingen bryr sig! Alla bara förutsätter att jag skall skrapa ihop mig och komma igen och finnas för dem. (Vet att det inte är riktigt så förlåt till alla ni som finns där....)

Jaja, skall träffa D och L idag och hoppas på att få några skratt och kunna slappna av och bara va ett tag...det brukar hjälpa....

Mår säkert bättre om ett par dagar då jag fått kräkas klart....bryt ihop och kom igen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback