Perfekt lördag

Så kom den. Den efterlängtade perfekta dagen med min sambo. Ett litet godmorgon och några ord innan - jag åker och tränar - repliken. Sedan när han kom hem pyssel på vart sitt håll men ändå med små kontakter där emellan.

Mat tillsammans och en trevlig TV-stund där han kändes närvarande MED MIG!!!! Sedan jag framför TV:n och han med PS3:an - SUPER!!!

Tänk vilken skillnad det gör att bara känna närvaron att den ÄR där de små stunderna istället för att sitta bredvid någon som inte är med på hela kvällen. Ensammen i sällskap. Det är otroligt! Bästa kvällen på väldigt länge - nu är jag glad!

Det ger mig en större förståelse för alla de hundar jag pratat med som ber om husses eller mattes närvaro när de gör saker tillsammans. Inte bara den fysiska närvaron utan även den psykiska. Det gör hela skillnaden. Annars är man ju hellre själv.

Nu är det snart kursdags och jag tror att det kommer att hända roliga saker ikväll...hoppas!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback