Katastrof!!!!!

Efter en superskön kväll...ligger i värmen från sambon och bara njuter...men sen kommer sömnlösheten..somnade inte förrän efter ett...det var inte lika njutningsfullt. Vaknade halv fem kunde inte somna om....slumrade till lite mellan sex och åtta....VARFÖR KAN JAG INTE FÅ SOVA????

Dessutom så drömde jag bara konstiga oroliga drömmar de få timmar jag sov....

Sen när jag ger upp och går upp så upptäcker jag det mest fasanfulla - kaffet är slut!!!! Det går inte!!! Det måste finnas kaffe på morgonen!!! (och cigaretter)

Men då skall jag ju vara effektiv och passa på att handla annat jag behöver och inte bara kaffe...så då tar det ytterligare en timme innan jag kollat upp recepten och skrivit ner en handlingslista....utan kaffe!!!

Pallrar mig ner till affären med hela kudden kvar i ansiktet, naturligtvis kan jag inte för mitt liv komma ihåg koden på kortet som jag alltid använder...hjärnan står helt still...till slut löser det sig innan jag blir nedslagen av de bakom mig i kön som rastlöst börjat harkla och humma över min idioti...

Tack vilken härlig morgon! INTE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback