Ja, vad säger man????

Nackspärr....och en till katt....

Fast den tredje katten som har något med måne att göra kan inte man välja bort...den har kommit hit och den stannar nog så länge den själv vill....

Har de senaste veckorna förundrats hur det krattar i lådan...otroligt intensivt...och sen ser jag att båda katterna är i sovrummet...hmmmm....

Har sett Håkan (den lilla katten) leka och skuggboxas på ett konstigt sätt men helt övertygad blev jag när båda katterna ligger på min mage och någon krattar i lådan...det finns en tredje katt...så nu igår så fick jag se den (tror det är en hon men vet inte)...svart med vit teckning. Välkommen hit! och tack för att du visar dig...hoppas att jag kan få prata med dig så jag vet om du bara är på besök eller om du skall stanna..

Det roligaaste är ju att min lilla nya spök katt går på lådan!!! - väluppfostrat får jag lov att säga!!!!

Jaja, nu tar jag min nackspärr och lägger mig på golvet och tittar på TV

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback