Äntligen!!!

Äntligen kom den...natten då jag kunde sova gott utan mardrömmar eller ett vridnade och vändande. Sov gott och njöt av varje sekund. De stunder jag vaknade så bara mös jag över hur gott jag fick sova. TACK!!!

Länge sov jag också och för första gången på länge så känner jag mig utvilad. En dag då jag känner att jag orkar göra något inte bara tvingar mig att göra det jag måste.

Tralalalalala det kan man vara glad över - och det är jag! Känns som om jag skulle vilja ställa mig mitt på gatan utanför och bara vråla ut hur gott jag sov.

Knasigt men har man inte gjort det på länge så blir det så mycket värt när man en gång gör det.

Fast det där med att sova lnge har sina nackdelar också...mina ögon blir helt igenmurade...små tunna springor man knappt kan se ut genom. Hela tiden skymmer påsarna under ögonen min sikt. Eller påsar det är snarare säckar.

Det blir tvärt om för mig om jag sover länge så får jag säckar och inte om jag sover lite - då blir jag bara blålila under ögonen. Är det inte när man har sovit det man behöver man skall se fräsch ut?

Jaja, god morgon på er alla!! Jag har sovit!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback