Vankar

Vilken knasig morgon....jag går runt runt i lägenheten...har en hel del saker som jag har tänkt att jag skall göra men kommer inte igång med någonting...ändå är jag rastlös som en björn.

Datar...men har inte ro att egentligen sitta still med något utan tar fram en sida...tittar knappt..reser mig...plockar upp något för att sedan släppa det igen...oro i kroppen..i sinnet.

Tankarna flyger men kan inte fokusera på någon...dessutom tokborrar någon granne...låter som om de ska ta hål på väggen in till nästa granne.

Fast jag läste på mina små medicinflaskor igår och på örondropparna står en helt underbar varningstext:

"Skall hållas utom SYN- och räckhåll för barn"

Ja, man får akta sig för om barnen ser tuben för då kan de bränna hål på näthinnan... eller????

Kommentarer
Postat av: Anonym

...och björnar som é så rastlösa!!!!!

2008-01-22 @ 21:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback