Knäppsöndag!!!

Hej och hå...nu är vi där igen med knäppa söndagar - trist tycker jag. För några år sedan var söndagarna knäppa (ska förklara varför senare) men då hade ju jag och min man just träffats så då blev de ju lite bättre när vi sågs för det var ju lite roligt och mysigt (så där som det är i början).

Sedan började knäppsöndagarna komma men då bytte han jobb och då blev det ju bättre igen. Men nu är de här har känt det i ca 2 månader att de smyger sig in och de sista två veckorna har de tagit över.

Knäppsöndagarna tar helt över min man och han blir inbunden och irriterad. Det går inte att göra något för det är ju söndag och i morgon skall man upp och jobba....

Igår sa vi nog inte mer än högst 20 ord till varandra...han sitter på sitt håll helt mulen över egentligen ingenting. Bara att det är söndag....

Det är inte så att han är arg eller dum mot mig bara knuten och inbunden. Så visst det går ju inte ut över mig men klart jag känner av hans humör i alla fall. Vet bara inte vad jag kan göra för jag vill ju att han skall må bra och inte så där suris...

Dumma dumma knäppsöndagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback