Idag får du bestämma....

Idag orkar jag inte stå emot Hugos gåva utan den får bestämma över mitt liv. (Hugo är fästingen som bet mig och gav mig borrelia). Jag har låtit borrelian ta över och styra mina handlingar...

Så idag har jag:
Tagit medicin
Vilat
Funderat på att handla
Vilat
Funderat mer på att handla
Vilat
Tagit medicin
Vilat
Nu måste jag nog gå ner och handla för snart skall middagen ätas...

Men jag vill bara fortsätta vila...jag är sååå slut. De sista veckorna har jag bara bitit ihop och kört på men det gick inte idag. Jag kan inte annat än vila...orkar inte annat. Helt slut...

Har inte ens orkat röka...jo ett par stycken men med en krasftansträngning och mest för att jag vet att jag måste för jag är ju rökare...men ja....

Vila...är allt för mig nu....

Kommentarer
Postat av: K

Det låter som om du faktiskt FÅR vila. Vad sägs om en fika när du vaknar till igen?

2008-01-23 @ 21:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback