Fast nu börjar jag bli rädd

Det händer så konstiga saker med mig....vad är det ?

Öronen är lite bättre på så sätt att det inte kliar lika mycket längre men vänstra kinden är uppsvälld och jag knappt någon känsel kvar. Öronen är också uppsvällda och väldigt besvärande...även om det inte värker längre i dem så är det som en bedövad smärta.

Nu när jag duschade så upptäcker jag någonting nytt....en stor "ros" som sträcker sig runt och över nästan hela högra låret (missar bara ca 2,5 cm) med en ilsken röd kant runt och något rosigare i mitten...vad är det?

Nej, jag hade varit ute och gått innan och inte suttit stilla på låret....så det kan inte vara det. Men det kliar inte och det gör inte heller ont...

Håller min kropp på att checka ut? Behöver jag ta kontakt med en advokat och upprätta ett testamente....?

Finns där någon som kan veta något om detta?

Kommentarer
Postat av: Anonym

verkar som borrelia. Fick oxå sånt runt ena knäet för några år sedan. Traska till doktorn!

2008-01-20 @ 19:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback