Panik

Jag får full panik! Idag skall man vara kär och sitta och tindra...
Var jag än vänder mig så finns där allt från uppstoppade mjukishjärtan, chokladhjärtan och blommor....idag..just idag MÅSTE du berätta för någon att du älskar den....om jag inte vill det då?

En blomma idag bara för att man måste!!! Mmmmm - tack då! Känns inte lika mycket värt som en blomma om tre veckor då man inte måste...

Hur som hellst jag frågade min sambo rakt ut igår vad han förväntade sig av mig. Om han ville ha det där tindrandet och chokladhjärtat eller om det var ok att hoppa över...

Han valde att vi inte måste så nu har paniken lagt sig och allt känns bra igen!

Så tindra på ni som måste...jag skall bara softa jag...

Kommentarer
Postat av: Trlm

He he, förstår vad du menar, men nu var det väldigt länge sedan som jag var in o läste i din blogg.Men, detta kom jag på först när jag tänkte på vilken dag det är idag!!!
Så visst är det mysigt,
o många kramar får du från trollemor:)!

2008-02-14 @ 13:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback