Oväntat besök

Hade ju kurs ikväll...det är så fantastiskt roligt. När jag pratar om styggingar och hur de energierna i steg 2 så kommer det alltid en stygging att ta bort :-) så snällt och som på beställning. Det är bra för man måste få känna energin för att kunna känna till den vid ett senare tillfälle...

Men idag vart allt över mina förväntningar...jag pratade om naturväsen (devor) och mot slutet av kvällen så kommer hela skogens väsen på besök...allt från tingelingar till berstroll...hur häftigt som helst...även om de kastade ikull hela kursprogrammet...men får man ett sådant sobert besök så är det klart att vi jobbar och känner med/på dem :-).

Tack alla snälla, alver, älvor, troll, tomtar och alla andra skogväsen som lät oss klämma på dem ikväll....

Kommentarer
Postat av: Allan Hansen

hej



jag har desan länge letad efter en bra kurs, där man lär sig att kontakta naturväsen....kan du kanske rekommandera en?



Många hälsningar



Allan

2008-10-13 @ 22:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback