Mardrömmar

Pust! Inte nog med att jag är fullständigt utmattad under dagtid...jag kan inte sova under nätterna!!! Hemsöks av mardrömmar som verkligen sätter sig i hela kroppen på mig...för jag vet att de betyder något...har bara svårt att riktigt reda ut vad.

Inatt gick jag igenom min älskade Jaz död igen men denna gång dog han i mina armar när jag bar honom. Sekunden senare sitter jag i mina föräldrars vardagsrum och vakar över en gammal kär vän som vägrar låta sig köras till sjukhus och vi alla vet att det bara är 12 timmar kvar innan döden slår till. Då kommer min syster invacklande även hon bär på en dödlig sjukdom men hon har ett par månader kvar vet vi så henne är det inte lika synd om.

Hmmm, ja jag vet att drömmar om död betyder förändring. Ett kapitel är avklarat och jag skall nu vara redo för nästa. Då är det bara det att det var tre som dog. Tre kapitel klara.

Men vilka tre är det??? (Vaddå?? skulle jag vilja ha kontroll över allt?) Javisst, Jaz skulle kunna vara när jag slutade på butiken, min vän nu när jag slutade detta jobb...men vad symboliserar min syster...något som kommer snart...

Jag vill veta!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback