Kärlek

Har haft några (4-5) veckor som varit lite knasiga men idag var jag ut och hälsade på hos U, S och lilla nya familjemedlemmen F. Det var gott!

Fick lite kärlek som jag så mycket behövde och det kändes riktigt skönt. Dumma ni som flyttat bort från stan!!!! JA, DUMMA!!!

Mannen har haft några idiotveckor förskyld 1 vecka, superstress nästa vecka, munsår kommande vecka och nu förkyld igen....så här hemma har det varit lite tröttsamt.

När han är förkyld vill han inte finnas för han känner sig så äcklig - det är helt OK! Sedan superstressveckan så var han mest bara arg här hemma (fast inte på mig...tror jag). Och nu är han förkyld igen...och arg.

Jag förstår och backar...gör allt jag kan för att saker hemma bara skall flyta så att han inte behöver tänka på sånt...eller irritera sig. Pratar bara det nödvändigaste och lämnar honom ifred allt jag kan.

Fast ibland så blir saker lite knäppa i alla fall...förstår ju att han vill va ifred och jag tycker att jag ger honom det utrymmet fast han tycker nog inte det. Igår visade han det ganska tydligt. Han gick och la sig och jag väntade ett tag så att han skulle få vara själv...men när han hör att jag var på väg så skyndade han sig att släcka lampan och låtsas sova.

Kunde inte låta bli att bli lite sårad..vist jag säger kanske godnatt men jag kastar mig inte över honom och jag tokpladdrar inte heller....så...det kändes som om han tycker att det är jobbigt att jag kommer och lägger mig...

Idag fick jag ett SMS...äter fruktsallad om det inte finns annat...hmmmm, vad menar han? Vill han bara äta frukt eller vill han ha annan mat? Varför kan han inte vara tydligare? Hur skall jag kunna veta? Vill ju bara göra det lätt och smidigt för honom!!!!

Men jaja...så är det väl....fast nu har det börjat tära lite på mig...inte för att han vill vara ifred utan för att jag oxå har ett behov att bli sedd osv...men det är ingen panik så...börjar bara känna mig lite nere och ledsen över det...

Så, det var gott att få lite kärlek det behövde jag verkligen!!!

Kommentarer
Postat av: U,S.F

Det var väldans trevligt att ha dig här - KOM IGEN SNARAST! Tack för tipset om tryckeriet på pannan - funkar fint.

KRAM
U.S.F

2008-02-27 @ 17:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback