Gamla tanter och PS3

Har varit runt lite idag AF, fika m K och en fika med D. På väg till AF så såg jag en supersöt liten tant som jag blev så glad av. Hon måste ha varit bra över 80 men man såg att hon ändå ansträngde sig...så där lagomt sminkad...så att det inte syntes men fanns där ändå...matchande skor och handväska...och fin.

Då blir jag glad!

Sedan så anlände äntligen PS3:an reparerad och klar...hoppas att den både funkar och håller nu oxå...tog bara två månader med den reklamationen... sånt blir jag inte lika glad över.

Fick också kontakt m en gammal arbetskamrat över facebook idag...det var kul...så började jag fundera över andra gamla arbetskamrater och det finns en jag bara inte kan komma på namnet på. Hur är det möjligt? Skall sätta mig med almenackan och läsa varje namn så kanske det lossnar....

Så ja, nu är det äntligen helg och jag hoppas att den skall kunna bli lite givande....men man vet aldrig...vi får väl se i vilket skick mannen kommer hem i.....hmmmmmmmmmmmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback