Smådj-vlar

Var igår och rensade en lägenhet på smådj-vlar och annat knas. Det fanns massor med olika saker allt från hopplöshetsväsen, självömkansväsen till dessa smådj-vlar...

Men jag fick bra vägledning av mina guider och K och J var med och tillsammans kunde vi utföra en ritual som jag aldrig varit med om tidigare (men som guiderna ledde) och få bort allt. (tror jag)

Innan jag skulle gå dit så motarbetade de mig för att jag inte skulle komma och jag var en sekund ifrån att ställa in. Men när jag ringer J för att säga att jag inte kan så sa hon de magiska orden: Jag visste det...det är som om de inte vill att ni skall komma hit.

Då förstod jag varför mitt illamående hade kommit ju närmare det blev att ge sig av...det var de som inte ville att jag skulle komma och rensa bort dem. Men då tog jag kontakt med guiderna, la på skydd och gick iväg.

Det blev kraftfullt. Jag vet inte om jag ens hade del av det hela för jag tog bara emot guidernas instruktioner och J och K fick skicka ut olika energier (och jag en tredje) sedan kom en stor centraldammsugare ner och sög upp allt! Vi vart trötta alla tre efteråt och tagna. Men det känndes lättare att vara i rummet efteråt.

Hoppas att allt blir lugnt och bra där nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback