Inget flyt

Det verkar som om jag inte får någon struktur just nu - inte på något alls faktiskt. Jag som är världsmästare på att planera och fixa...jo jag sitter med affärsplan och plitar och grejar men jag får inget flyt.

Försöker även hjälpa till med att strukturera upp mannens tankar kring jobb men vissa saker han säger hittar jag inte kärnan i och kan därför inte se vart jag skall sortera in det eller vart han är på väg i sina tankar - inget flyt

Går till bloggen med massa olika saker att skriva men orden fastnar någonstans vid axlarna och vill inte leta sig ner till fingrar och tangentbort - inget flyt

(fast det är nog i alla fall U glad för eftersom det handlar om såna saker man inte skall säga)

Försöker planera in bra promenader med Bronx (min nya kärlek rottis 10 mån) men har möten precis helt fel tid - inget flyt.

Försöker med mina nya övningar för att öppna och vidga mina förmågor men hittar inte koncentration ordentligt - inget flyt.

Kan någon ge mig en simring så jag kan få flyta lite igen????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback