Horoskop

Är fortfarande lite omtumlad sen gårdagens plattfall även om jag känner mig lite bättre...idag kan jag krypa i alla fall. Hade ett jättebra prat med min sambo. Även om också han ville börja föreslå lösningar och visst vill man gärna göra det men just nu är det inte läge för det. Just nu måste allt bar få landa i kroppen på mig så att jag kan få försöka se vad jag vill göra av det.

Hur som hellst ibland blir man förvånad över hur ett horoskop på nätet - ni vet ett sånt där allmänt (förvisso efter mitt födelsedata men ändå allmänt horoskop kan lyckas att tala direkt till en...så här stod det idag:

"Anyone who doesn't recognize your value is really missing something. The stakes are high, but the rewards have become even greater. It's good to aim high, as long as you're not expecting unconditional success. You may soon resent standing in someone else's shadow"

Den första raden sammanfattar kanske hur jag borde tänka. Fast jag nog inte kommer att komma dit...

Vi får se var denna dag leder mig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback