OK! Barbie hade rätt...den här gången

Det blev inte hemskt. Fast lite undrar jag ju hur mörkBRUN, mörkBLOND och kopparRÖD kan se ut som nästan samma färg!!!???? Visst tittar man noga i stark belysning så ser man en nyans skillnad men inte så stor som jag och Barbie trodde...

Men det som gjorde mig gladast var nog att jag inte fick så mycket färgrester i pannan :-).

Sist Barbie kom på att färga håret själv var en vinterkväll för ca 2 år sedan...skulle göra det snabbt för att hinna...men var tvungen att göra det. Hade 1 timme på oss innan F som då inte bodde med oss skulle komma och vi skulle åka till veterinären m Jaz...

Eftersom tiden var knapp så slarvade vi med att smörja pannan den gången också vilket medförde att jag hade ett 3 cm lägre hårfäste av färgrester - snyggt! ...eller inte...

Vi satt där i akutväntrummet och kände oss som värsta white trash...varför måste hon göra sånt när det är bråttom...varför inte vänta till nästa dag?

Nu har barbie börjat spana in mustaschen för svetsning vilken dag som helst....suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback