Alla är så arga..

Denna veckan har verkligen varit som i Gostbusters en bubblande ström som runnit under stockholms gator - och alla har varit arga. Nej, inte bara mot mig utan bara så där i största allmänhet.

En galen skateboard nisse som körde slalom i en park och hade satt ut koner i en brant backe. Någon hund hade råkat kissa på en av konerna...han gick och skällde ut alla hundägare han såg. Och bara var jättearg.

En flyttbil står vid trottoarkanten och lassar in för fullt. En förbipasserande bil vevar ner rutan och verkligen svär och skriker åt flyttbilen bara för att den råkar stå där. Det var inga problem att ta sig förbi den...kanske skymde den sikten lite....

Listan kan göras hur lång som helst...men jag orkar inte...varför måste alla vara så arga för?

Själv har jag förstört glasögonen; tappat mobilen och fått tillbaka den; haft en hysterisk stressig vecka framförallt fredag...

Men jag pratade med min fantastiska C och hon berättade att det var några rånare som skulle råna en OnOff butik...dörren intill låg en sytillbehörs butik. Rånarna tog fel dörr gick in...drog ner luvorna...såg att de var fel ute...bad om ursäkt och gick in till den butik de tänkte sig råna...det var lite roligt :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback