Öron.....

Öron är bra att ha till mycket....lyssna, bli förvarnad för fara, hänga vackra saker i bland annat. Men när inte öronen vill vara med längre då är det inte kul alls!!!!

Har inte haft ont i öronen en enda dag i mitt liv tills nu!!!! Det är en sån enerverande värk som går igenom och stör hela tiden till och med när man sover. Alvedon tar inte bort smärtan. Ingenting hjälper det är värre än tandvärk. Såååå störande....

Sen kliar det i smärtan men bara man råkar nudda örat så är det som om någon kör in en kniv och vrider om....

Nu lider jag verkligen med er alla öronbarn! Nu förstår jag äntlligen hur besvärande det kan vara...

INTE KUL ALLS!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

...så då får jag alltså lov att använda det som en ursäkt för att jag är en egocentrerad gnällgris nu?
;-)

2007-11-08 @ 21:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback