Nu slår universum på mig igen

För några år sedan så stod universum överallt med de största träpåkarna som någonsin funnits och slog på mig hårt. Det var dags att ändra inriktning på mitt liv och göra det som var meningen att jag skulle göra.

Nu är de där igen. Jag vet att de har varit på mig ett tag och gett hintar om att något nytt är på gång. En förändring. Men jag har inte tagit tag i något utan bara sagt; Jaha, ok undrar vad det kan vara...

Nu har de tydligen bestämt sig för att sparka mig utför stupet eftersom jag bara står och gluttar över kanten och funderar men inte gör något. Nu är jag tvungen att göra det och snabbt...

Fast jag funderar fortfarade över vad det är dde vill att jag skall göra. Fast det lär jag väl aldrig få veta innan jag är där. Jag vet vad jag vill göra - fast det går inte fort att komma dit...så frågan är om det är det jag vill göra eller om det är det jag måste göra.....

Hmmmmm får väl börja göra något så ser jag väl vad som händer....






























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback