Min fantastiska man...

...just när det har varit lite knöligt kan man lätt glömma de fantastiska sidor han har. Vilken vacker människa han är. Dt var det jag såg hos honom från början...hans vackra människa och sedan blev det bara bättre och bättre. Men i sommar har jag glömt bort den där människan lite. Just då gör han saker som tar fram och visar den så att jag kommer ihåg...

En tjej som sökte jobb hos dem som var lite blyg och bara genomsnäll...hon hade inte riktigt rätt kunskap för att få just det jobbet. Då tar min underbara man och kontaktar sitt gamla jobb och hör sig för om de har någon plats ledig...som hon skulle kunna få...för där skulle hon passa. Han gör skillnad för han bryr sig!!!!

En kille på hans nuvarande jobb har blivit varnad 3 gånger nu och om han inte skärper sig så kommer han att få sluta. Denna veckan så står han med honom efter arbetstid och lär honom så mycket han bara kan för att han ska få ha en liten chans att få ha jobbet kvar. Han gör skillnad och han bryr sig!!!

Visst är han en underbar människa. det finns alldeles för få som verkligen bryr sig när de inte måste eller behöver. Han gör det...min vackre man!!!

Dessutom så bjöd han mig på en superlyx middag igår när jag kom hem trött från en rörig dag. En stor tallrik med kallskuret...lufttorkade skinkor i olika varianter, salami, ostar, lax, oliver och massa mer...

Han är sååå fantastisk!!!!

Kommentarer
Postat av: Trlm

Mysigt det låter! Tack! För att du delade med dig!
Kram till er! Hurra hurra hurra hurra! Vilken bra människa!
O,Du med:)
Snutt!

2007-10-11 @ 21:57:45
Postat av: Anonym

jag säger bara det; Lättköpt och billig i drift. Hmpf!!

Hälsningar
Arne Anka

2007-11-08 @ 21:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback