Vill inte & nu måste jag...

...är klara!!!! Sååååå skönt!!!!!!!!! Tog tag i det och gjorde...la inte undan papperna fastän jag körde fast..istället ringde jag ett samtal och fick det fixat....jag är såå stolt över mig själv!

Fast med posten kom ett nytt stort JAG VILL INTE! Men det är väl så det är...så fort man har med myndigheter att göra...de säger att de vill ha in en viss sak...man frågar...de svarar ja...och när man skickar in det så skall det naturligtvis vara på ett annat sätt.

Känns som om att varje blankett som skall fyllas i så krävs det 3 nya...varför har de så svårt att från första början berätta ALLA regler som gäller??? De sipprar ut  en liten gnutta i taget och sedan är det panik - nu måste du verkligen!!!!

Kram kram...

Kommentarer
Postat av: U & S

Tack för att vi fick låna dig lite idag ;)

2007-11-06 @ 19:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback