Vardagen kväver...

Varför? Varför skall tvättunnan alltid vara full? Varför skall det alltid ligga ett fint lager med damm över allt? När man bara är ledig 1 dag  i veckan blir det sååå oändligt tråkigt att ägna just den dagen till bara städ och tvätt.

Om man då istället gör som jag gjorde i helgen och bara städade och hoppade över tvätten så vaknar man med dåligt samvete så här på måndagen och vet att man måste klämma in en tvättstuga någon morgon i stress och panik....

Det bli så tråkigt! Jag skulle vilja bara kunna koppla av och njuta utan att behöva betala för det nästa dag. Jag vet att alla har det på samma sätt men det är ändå trist.

Jaja, när denna vecka passerat så har jag mindre inbokningar och grejer att göra så det ordnar sig nog...kommer att få ha söndagarna ledigt nu ett tag...kurserna är avslutade och alla mina elever är sååååå superduktiga! Vilka fantastiska människor!

Nu till tvätten...om det finns någon ledig tid vill säga...

Kommentarer
Postat av: K

Hehe, välkommen till ekorrhjulet :P

2007-11-26 @ 22:40:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback