Ingentingdag...

..skulle det vara ju...har varit bra på det men det är lättare att göra ingenting om sambon inte vore hemma. Även om jag bara har diskat lite...börjat med jobbets bokföring...datat en hel del...så har min hjärna hetsat med frågor och uppmaningar:

Putsa fönstrena kanske?
Måla listen?
Bära upp på vinden kan du väl göra?
Det där samtalet?
Planera inför nästa veckas kurs?
Dammtorka?
Tvätta?
Fixa till dig så du blir snygg!!???

Då datar jag lite till och plockar bara lite...men det är OK även om jag nog skulle behöva totalkvadda och bara ligga i sängen hela dagen...är så urlakad och trött. En vän hörde av sig i går och bara för att den vännen inte hör av sig så ofta blev det till ytterligare en som pockar på min uppmärksamhet...jag hinner ju nätt och jämt med de som hör av sig dagligen...jag satt där med telefonen i handen och höll på att börja stortjuta....är det friskt?

Hade TV:n på i bakgrunden i morse de visade barnprogram "Black Beauty"  - jag grät!!!!!

Behöver nog få lite balans på min tillvaro känns det som...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback