Härligt till högt...

Så började dagen med lilla milli lill...men som vanligt på promenad så blir man aldrig ensammen...men vi bestämde en fika snart inte bara en promenad..fast jag saknar ju lilla milli oxå och vill ju att hon skall vara med. Det är ju rätt skönt att gå prommisar som man är van att göra på morgonen...fast längtar efter att få prata m U ostört utan andra människor och hundar...knas blir det när man vill ha allt...

Träffat V gjorde mig fin för det har jag lovat Barbie att göra så ofta jag bara kan. Tog fram de skor jag kunnat ha på mig i dygn...ute en hel natt och dansat i....12 cm klack...såg i fönstrena att jag fortfarande behärskade konsten att gå i dem...men vilken tid det tog..och vad det kändes i fötterna...även när jag satt!

Får nog lov att träna lite mer på det vid tillfälle..

Men dan blev härlig med en del avklarade måsten, härlig promenad och avslutning 12 cm högre än vanligt...

Härliga tisdag!

Kommentarer
Postat av: U & S

Vi kan fika hemma så är liten Smula med i alla fall :)

2007-11-07 @ 16:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback