Fortfarande i lasagnekoma

Lasagnekoman sitter i...jag kan inte förtära något utan att magen svullar upp som en leguan. Det var supergott men den ligger fortfarande kvar som en tegelsten i magen. Jaja, det går väl över...

Förkylningen sitter också kvar men vandrar runt lite...en dag sitter den i ögonen och varet rinner...nästa dag hostar jag igen för att ytterligare nästa dag ha ont i halsen...kan den inte ge sig nu? Två veckor i förkylningsmodd och febertöcken borde väl räcka tycker man.

Det som är positivt ändå är att jag har börjat beta av en hel del på min måste lista. Har 3 saker som gnaver kvar en långbänk, en jag vill inte och en nu måste jag verkligen....ska försöka göra nu måste jag verkligen och jag vill inte idag....långbänken vill jag också få undan men den kanske kan göras i morgon....

Nu snart skall jag på promenad med liten S smula och U. Det regnar lite men det gör inget för jag vill verkligen träffa dem nu...det var så länge sedan! Måste se om hur mkt liten myra har växt....

Ikväll skall jag träffa min goda vän V. Vi har inte setts på månader och jag har V saknad i hela kroppen så det skall bli riktigt kul. Kommer säkert att vara trött som en björn men men gott sällskap brukar ju lätta upp dvalan lite...

Så, en massa värdelöst rabbel men det är vad min hjärna orkar med just nu....och nu skall jag sluta och gå och göra nu måste jag verkligen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback