DNA tekniken tar sig in i healingvärlden

Har just kommit hem från ett seminarium som beskriver hur dagens DNA teknik även kommit in i healer världen. Hur man kan gå in och spåra sina DNA minst 7 generationer bakåt och 7 framåt. Hur man kan "ladda om" dem och ytterligare stoppa oss från att upprepa tidigare mönster. Cooolt - säger jag!

Måste fundera ett tag till över vad jag tror att man kan göra eller inte. Men det var ett intressant resonemang. Måste testa och kolla själv. Se att det funkar.

En annan positiv sak med seminariet var att hon pratade om att jorden förvisso behöver hjälp och behöver helas men de naturkatastrofer som sker i allt större grad inte är annat än en utrensning.

Moder jord gör det jag gör vid mina energihöjningar - ligger och kräker och darrar i sängen i en vecka för att sedan må så mycket bättre sen. Att det bästa sättet att hjälpa moder jord är att se till att själv bli medveten om sig själv och börja med att hela sig själv, bli vid ett högre medvetande och bli lycklig...

Äntligen lite positiva vibbar om världen vi lever i och inte bara domedagsprofetsior. Och det är ju det man även säger om sjukdomar...det måste värka ut innan det kan bli bättre.

Vi avslutade med en ledd meditation där vi bytte ut våra gamla chakrasystem mot nya och lite annant. Spännande...vill genast ringa min  vän L (som är superkänslig) och be honom kolla om han märker någon skillnad. Fast han sover nog nu...får väl tåla mig då....

Hur som helst...trots superosköna stolar så har jag inte lika ont i nacke och rygg som jag hade innan vi åkte...hmmmmmmmmm...

Nu så...sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback