Inget att läsa för K och U!!!!

Så är det bara! K och U får inte läsa mer av detta inlägg! Jag tackar för visat intresse pussar på er båda och vi ses i morgon!!!

Ja, tyvärr så handlar det om min härliga kropp igen! Njurarna har nu tagit sig i kragen men körtlarna har istället svällt upp...undrar hur många varv det ska gå innan det ger upp och lämnar kroppen? Jag kommer envist att fortsätta köra på!

Ryggen har ju inte blivit bättre av att idag åka till Plantagen och inhandla 20 st 50 liters säckar med jord och bära in dem till gården för morgondagens tömmande av blomlådor. Undrar vad ryggen säger om att stå och gräva jord några timmar i morgon?

Nackspärren hugger som knivar och ländryggen med....det har vidare gett mig en sån där huvudvärk som inte går av för hackor. Ja ja, en klok man sa en gång "Man ska slita ut en generation i taget och nu är det min tur".

En annan sa till mig igår efter det att jag nekat en middag hos henne på grund av att jag vill vila de tillfällen jag har "Du är ingen Norrlänning - en norrlänning sliter ut sig men har ändå alltid tid och sitt hjärta öppet"

Ja, kanske är jag då en pseudonorrlänning....för jag orkar verkligen inte umgås med andra än mina närmaste vänner och de jag vill just nu. Orkar inte sitta på en middag med en person som nöter ner mig och som jag inte ser som min vän...som jag bara alltid har varit artigt trevlig mot för att hon är kund där jag jobbar. Vill faktiskt inte ha henne som nära vän...(är jag elak då?)

jaja...ska sluta kräka gnäll snart...fast det är rätt skönt att kunna göra det någonstans....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är ju inte så bra på lyda... Så skäms! Vila! Sov!
/U

2007-05-30 @ 19:42:18
Postat av: K

Hehe, säkraste sättet att få nån (mig?) att göra något är väl att säga att 'du får inte'....
Sköt om dig nu!!!! Och nej, du är inte elak, bara ärlig.

2007-05-31 @ 08:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback