Häcken är död....

Äntligen är den sista pinnen eldad! Ser åter igen ut som om jag river mig själv på armarna - snygg! Det svider och sitter fullt med taggar kvar i benen...de har gått av så jag kan inte få ut vissa av dem. Däremot så bildar de fina små knölar som ömmar när man råkar komma åt dem..

Sambon föreslog på väg hem att vi skulle skaffa en urna och hälla anskan i och förvara på spiskransen. Adelsöhäcken 2007. Som en påminnelse att vi aldrig mer skall plantera en sådan häck och framför allt inte såga ner hela. Det är en god tanke...

Nu har vi bara roliga saker kvar att fixa där ute. en örtträdgård och jag skall göra ett blomarrangemang i ett stenröse. Lite slit men roligt för att det kommer att bli såååå fint. Kanske till och med ett jordgubbsland - gott!!!

Nyduschad och nyäten sitter jag faktiskt just nu och känner mig ganska nöjd. Ett gott dagsverke kommer att ge en god natts sömn (hoppas jag).

Sov gott alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback