Omröstning!!!

Hm, tänkte visa en bild på min stolta pojke Jaz här...men det blir bara kans av allt...får se om det kanske funkar på slutet.

OK, jag har en stor fin Rottis kille på snart 10 år. Jag äger 2 halsband som jag inte använder längre, 1 koppel och 1 sele till honom. I och för sig behövs det inte mer (speciellt inte eftersom han nästan alltid går lös). MEN inspirerad av Paris Hilton och hennes accessoarhund så har tanken slagit mig (nu är jag Barbie!!!) att kanske man skulle ha ett till sele till honom - ett snyggt!

HIttade ett jättefint från Vallentuna Sadelmakeri som gör helt fantastiska selar/halsband/koppel men det var väldans dyrt. OK om pojken bara hade varit 5 men nu är han 10. Nåväl, har idag medmig prover hem från ett företag i Tyskland. Glada färger och jättebra selen - med de rätta tryckpunkterna.

Svart blir tråkigt! Grönt är OK! Rött - kanske. Orange kanske lite för skarpt. Lila - NEJ! Men kanske rosa....det skulle va fint till hans päls! Eller? Brunt fanns också. Absolut inte blått!

Omröstning utlyses! Vilken färg på selen ska Jaz ha?

Hoppas bilden kommer nu...



Det funkade!!!!!

Kommentarer
Postat av: Bengan

Rött är ok, men inte rosa!!!
Vad tror du hans hundkompisar kommer att säga? Dom kanske undrar när han ska börja måla klorna i en matchande färg.

2007-03-23 @ 12:41:29
Postat av: Smilla

Här finns fler bilder på Jaz. Han är rolig när han gräver gropar. Kolla in mars tjejen!

/U & S

Postat av: Vanja

Han måste ha rött! Finns ingen snyggare färg på denna planet.

2007-03-23 @ 21:06:48
Postat av: skruttan

rött eller rosa :)

2007-03-24 @ 13:11:30
Postat av: Daniel

Självklart ska han ha en riktigt mörkblå färg. Kommer att funka alldeles utmärkt tillsammans med hans päls-skimmer i sommar.

2007-03-26 @ 08:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback